تولید انواع لوله پلی اتیلن – لوله پلی اتیلن فاضلابی – قیمت لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن:

لوله پلی اتیلن با چگالی بالاHDPE  یکی از متداول ترین مواد مورد استفاده در تعمیر فاضلاب است. HDPE مخفف "پلی اتیلن با چگالی بالا" است و نوعی پلیمر پلاستیکی است که معمولاً برای بسیاری از موارد استفاده می شود. این پلاستیک بسیار بادوام از همه چیز از بسته بندی مواد غذایی گرفته تا لوله کشی و تعمیر فاضلاب استفاده می شود. در حالی که تولید پلی اتیلن با چگالی بالا از سال 1900 آغاز شد، تا سال 1953 که انگلیسی ها از این نوع پلاستیک برای عایق بندی کابل های راداری خود استفاده کردند، برای کاربرد های تجاری مورد استفاده قرار نگرفت.

تنها در سال 1955 بود که اولین لوله های HDPE ساخته شدند. از آن زمان این لوله ها برای خطوط فاضلاب، لوله کشی کشاورزی و صنعتی و در مصارف آب آشامیدنی برای خطوط آب سرد استفاده می شود. در حالی که لوله پلی اتیلن با چگالی بالا HDPE برای خطوط آب سرد خوب کار می کند، این ماده را نمی توان برای آب گرم استفاده کرد. به طور معمول در ساختمان هایی که از لوله پلی اتیلن با چگالی بالا HDPE برای خطوط لوله کشی استفاده می شود، برای خطوط آب گرم استفاده می شود.

چرا از لوله پلی اتیلن با چگالی بالا HDPE استفاده می شود؟

مزایای بسیاری وجود دارد که لوله پلی اتیلن با پگالی بالا HDPE می تواند نسبت به سایر مواد ارائه دهد. برای ذکر چند مثال، لوله پلی اتیلن با پگالی بالا HDPE علاوه بر جلوگیری از رشد موجودات خاص، در برابر خوردگی مقاوم است. این ماده همچنین به دلیل مقاومت در برابر تجمع رسوبات و رسوبات آهک، جریان روان آب را ارائه می دهد.

لوله پلی اتیلن با پگالی بالا HDPE ماده ای بسیار انعطاف پذیر است و به همین دلیل می توان از آن در فضای بسیار متنوع و شرایط محیطی استفاده کرد. یک نکته جالب در مورد لوله پلی اتیلن با پگالی بالا HDPE مقاومت در برابر تغییر مکان طبیعی خاک است. این امر آن را برای کاربرد های زیر زمینی، حتی در مناطق زلزله خیز مناسب می کند.

نکته مناسب دیگر در مورد لوله پلی اتیلن با پگالی بالا HDPE این است که نیازی به اتصالات ندارد. در عوض، می توان آن را با استفاده از گرما به هر طول دلخواه در هم آمیخت و اتصالات و درز هایی ایجاد کرد که در برابر نشت و ریشه مقاوم باشند. در صورت نیاز به اتصال سایر مواد به لوله پلی اتیلن با پگالی بالا HDPE ، این امر می تواند با استفاده از اتصالات چاقو یا اتصالات مکانیکی محقق شود.

البته، بهترین قسمت لوله پلی اتیلن با پگالی بالا HDPE این است که می توان آن را بدون وقفه نصب کرد که باعث تعمیر و تعویض فاضلاب بسیار راحت می شود. تعمیر فاضلاب بدون ترانشه علاوه بر اینکه به کار و زمان کمتری نیاز دارد، سازگار با محیط زیست است. با مراجعه به بخش "تعمیر فاضلاب بدون ترانشه" در وب سایت ما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تعمیر فاضلاب بدون ترانشه کسب کنید.

ملاحظات لوله پلی اتیلن با پگالی بالا  HDPE:

اگر چه لوله کشی لوله پلی اتیلن با پگالی بالا HDPE برای بسیاری از برنامه ها یک انتخاب خارق العاده است، اما مواردی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. عیب اصلی که پلی اتیلن با چگالی بالا ایجاد می کند، ترک خوردگی در اثر فشار است. در حالیکه در بیشتر شرایط لوله پلی اتیلن با پگالی بالا HDPE بسیار بادوام است، وجود الکل، مواد شوینده خاص و سایر مواد شیمیایی می تواند باعث خرابی زودرس پلاستیک شود.

بعلاوه، لوله پلی اتیلن با پگالی بالا HDPE ممکن است هنگام عبور از لوله ها بر آب آشامیدنی تأثیر منفی بگذارد. شرکت ها ملزم به ذکر مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید این نوع لوله ها نیستند و گفتند که ممکن است مواد شیمیایی مستعد شسته شدن در آب باشد. اگر در مورد کیفیت آب خود نگرانی دارید، توصیه می شود آن را آزمایش کنید.

لوله پلی اتیلن فاضلابی:

لوله کاروگیت دو جداره پلی اتیلن نوع جدیدی از لوله های پلاستیکی است. دیواره داخلی صاف و دیوار خارجی موج دار شخصیت را با مقاومت بالا، وزن کم، مقاومت در برابر خوردگی، عمر طولانی، نصب آسان و اتصال آسان فراهم می کند.

لوله دو جداره اسپیرال پلی اتیلن:

لوله های مارپیچ پلی اتیلن PE از نظر فنی سبک تر از لوله های تک جداره هستند که آن ها را به گزینه ای مناسب برای انتقال فاضلاب یا مایعات مشابه با شرایط فشار کم تبدیل می کند

استحکام بار خارجی در برابر ضربه زیاد فاضلاب لوله پلی اتیلن:

·   با توجه به طراحی خاص سطح خارجی و انعطاف پذیری آن، انحراف اجازه می دهد تا بار ها به قسمت پشتی منتقل و حمل شوند. پر کردن مناسب پشت در تعیین نحوه انتقال بار بسیار مهم است.

·   ضریب زبری داخلی لوله پلی اتیلن با چگالی بالا HDPE به جریان سیال از هر نوع لوله دیگر کمتر است. استفاده از لوله های کاروگیت از نوع پلی اتیلن با چگالی بالا HDPE عملکرد جریان عالی را فراهم می کند، بنابراین می توان با استفاده از لوله های راه راه با قطر کوچک تر، ویژگی های جریان صاف لایه ای صاف و تختخواب صاف، مقادیر یکسان سرعت جریان را به دست آورد.

    ملاحظه اقتصادی:

علاوه بر مشخصات فنی فوق الذکر، حمل و نقل آسان، عمر طولانی و نصب آسان باعث کاهش هزینه ها و مقرون به صرفه بودن لوله های کاروگیت می شود.

لوله های زهکشی (سیستم زهکشی) :

اصطلاح زهکشی حذف آب اضافی از زمین است. این از 200 سال گذشته کاملاً رایج بوده است. اگر چه جمع آوری آب به طور طبیعی اتفاق می افتد اما با استفاده از زهکشی این روند طبیعی تسریع می شود.

مهم ترین کاربرد زهکش ها در کشاورزی با هدف از بین بردن آب اضافی آبیاری یا بارندگی است. استفاده از سیستم زهکشی زیر زمینی تعادل لوله های پسماند آب در آب و اکسیژن خاک را فراهم می کند.

به خدمات لوله کشی قابل اطمینان پلی اتیلن نیاز دارید؟

لوله کشی های متخصص شرکت هلدینگ صنایع برتر، همیشه و در همه وقت برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند.

کتابچه راهنمای دارندگان لوله پلی اتیلن:

هیچ کس قصد ندارد هزینه های خرابی و تعمیرات لوله پلی اتیلن را داشته باشد. این که سیستم لوله کشی شما جدید باشد یا خراب باشد، این کتابچه راهنما برای هر صاحب خانه لازم است. جهت مشاهده کتابچه راهنما به وبسایت لوله پلی اتیلن هلدینگ صنایع برتر مراجعه نمایید. علل را بشناسید و راه حل های کنترل شده سیستم لوله کشی لوله پلی اتیلن را در لوله کشی خود کشف کنید.

سیستم لوله کشی پلی اتیلن یک دارایی مهم است، به همین دلیل بسیار مهم است که شما روی مواد مناسب سرمایه گذاری کنید. به دنبال لوله پلی اتیلن هستید؟ به وبسایت لوله پلی اتیلن هلدینگ صنایع برتر مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوله پلی اتیلن و سایر محصولات پلی اتیلنی پیش ساخته، فرآیند تولید لوله پلی اتیلن و اطلاع از قیمت لوله پلی اتیلن با کارشناسان هلدینگ صنایع برتر از طریق شماره تماس های 02186127232 و 09127051674 در ارتباط باشید.



Comments